tirsdag 28. mars 2017

Hva er lykke?

Hva er lykke?

Hva er nødvendig for å leve et godt liv?
Eksempel :Å le mye,få deg gode venner, finne på mye rart med menneskene du skjenner, stifte en familie, få deg en god jobb og leve ut drømmen din.

Min mening om hva man må gjøre for å leve et  godt nødvendig liv

Jeg har nå levd en stund å jeg mener selv får at jeg skal leve et godt liv må jeg ha folk rundt meg som støtter meg og ler med meg. Jeg må ha venner jeg kan stole på og en familie som respekterer meg for den jeg er. Jeg må også respektere andre om hvordan de er og hva som enn skjer senere i livet til mine venner så er jeg der for dem. Jeg mener selv at man kan føle seg mye mer rik på å ha venner enn å være rik på penger, da mener jeg at jeg har mye større behov på å ha gode venner enn å ha venner som er kjøpt.
At jeg står for det jeg mener og tør å feile. At jeg følger drømmen min helt ut.




1 kommentar: